20
Mar
10

Riaan

5 Agustus 2009

Dit voel soos gister toe ek saam met twee kaalgat boeties in die modder gespeel het, maar dis langer gelede as wat ek graag sal wil hê.  :wink:

Normaalweg is ek nie regtig lief vir ander mense se kinders nie, maar my twee oudste broers se kinders het ek so te sê help grootmaak.  Boonop was ek nader hul ouderdom as hul pa’s s’n.  Dis regtig 3 seuns vir wie ek baie lief is.  Vandag is al drie al getroud – alles behalwe seuns.  Ek was hul tannie, maar hulle het my g’n stuk ge-tannie nie.  Toe ek tiener was, wou ek baie graag ‘tannie’ wees.  Êrens eendag het ons ‘n ooreenkoms aangegaan: as ek die dag kinders het, sal hulle my tannie noem.  Dit was ook so.  Die dag toe Bruce gebore is, het ek verander van ‘Hettie’ na ‘tannie Hettie’.  :lol:

Die twee jongeres het lankal opgehou daarmee, en noem my net Hettie.  Die oudste, Riaan, noem my nog steeds Ta’Hettie.

Riaan. ‘n Liewe, sagte mens, die onskuld vanself.  ‘n Jaar of twee gelede vertel hy my doodernstig van die nag-apie wat hy vasgehou het, “maar ta’Hettie, hy’s nie giftig nie.”  Ek het my agterent geskeur, en dis vandag nog ‘n private joke tussen ons.   :lol: (En nou blaker ek dit hier uit…)

Hy is nou al 27, getroud met Koba, en hulle het drie oulike kindertjies.  Ek kan baie dinge in my kop vir myself uitklaar, maar ek kan nie verstaan hoekom Riaan  – van alle mense – met breinkanker gediagnoseer moes word nie.

Ek het gewik en geweeg om oor hom te skryf.  Sy ma het my op die ou einde oorreed om dit te doen.  Miskien gaan daar nog een of twee skietgebedjies vir hom op – en elkeen help.  :wink:

Van kleintyd af het hy gesukkel met sinusprobleme en erge hoofpyne.  En die neiging om ‘n storie oor en oor te herhaal – wat ons soms ergerlik kon maak.  :oops: Vandag weet ons hoekom.  Dis ‘n tumor wat al jare met hom saamkom.  Dit was eers ‘n paar weke gelede toe hy begin braak het, dat daar ‘n scan gedoen is.  Selfs toe was hy baie ongeërd daaroor.  Vertel vir sy pa dis ’so groot soos ‘n ertjie en hulle gaan dit sommer deur my neus uithaal.’  :shock: My ma bel hom, en al wat hy vir haar kan sê, is “Ouma, ons gaan ‘n babatjie kry!”  (Koba was weer swanger, maar het intussen die baba verloor.)

Twee, drie weke gelede het hy sy bewussyn verloor, oë rollend in hul kaste.  Die tumor veroorsaak dat breinvloeistof nie kan dreineer nie, met gevolglike drukking op die brein.   Hy is Pretoria toe waar ‘n pypie ingesit is wat die vloeistof na sy buik lei.  Maandag het hy begin met dubbelsterkte bestraling.  Hopelik krimp die tumor genoeg dat hulle kan opereer.  Vrydag gaan hy vir nog ‘n skandering om te sien of daar enige verandering is.

Hou saam duimvas?

5852_1207371385541_1266380904_600851_6027669_n 5852_1207371425542_1266380904_600852_519125_n


0 Responses to “Riaan”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

