20
Mar
10

M is nie vir Maandag nie

Julie 2009

Ge-organiseerd is ek nie.  Roetine is ook nie hoog op my lysie van prioriteite nie.  Ek probeer – ek is darem ‘n ma van ‘n vyfjarige, en vyfjariges het glo roetine nodig.  Soms is roetine egter ook vir my baie belangrik.  Dis hoekom ek my pakkie Triphasil-pilletjies oop en bloot langs my spieël ingedruk het.  Soggens as ek tande borsel, kyk ek daarin vas en ek onthou:  sluk die pilletjie.

Om by die pilletjie uit te kom, kan ‘n uitdaging wees.  Dis ‘n klein pilletjie in ‘n foeliepakkie, en my vingers is nie baie rats nie.  As daai pilletjie eers geval het, raak hy meer weg as ‘n kontaklens op ‘n wit teëlvloer.  Veral as mens sonder kontaklense daarna begin soek.  As ek baie lui is, leopard crawl ek maar in die badkamer rond, neus millimeters van die grond af.  As ek haastig is, sit ek eers die contacts in, maar selfs dan beteken dit ‘n rukkie op my knieë.

Gewoonlik kry ek die klein oranje balletjie.  Partykeer nie.  As ek manloos is, soos nou, is dit nie problematies nie.  Wanneer daar egter ‘n man met ‘n broekvol planne in die omtrek is, is dit  tyd om die “plastic jobs”  nader te trek.  Hoe bitter onromanties.

Vanoggend, nadat die hoeveelste pilletjie die hoeveelste keer tussen my dom vingers geglip het, het ek sommer met my voorkop op die muur gestamp.  Ek is siek en sat vir pilletjies!  Die goed reël my lewe.  As ons êrens heen gaan, kan ek eerder my tandeborsel vergeet, maar die pilletjies?  Nooit!

Dis tyd vir my menopause om te kom.  Volgens slim Wikipedia is dit nog ‘n paar jaar om te gaan, maar bedêmn, dit kan nie gou genoeg wees nie.  Menopause is nie vir my ‘n vloekwoord nie.  Dis die beloning vir jare en jare se maandelikse malkoeisiekte en  gestress oor handevol vermiste pilletjies: absoluut natuurlike “safe sex”.

Bring it on, Mother Nature.  Please?


0 Responses to “M is nie vir Maandag nie”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

