20
Mar
10

Jaffel-pan

3 Augustus 2009

Kry mens nog ‘n regte, egte outydse jaffelpan te koop?  :roll: Indien wel, wáár?  (Ek weet nie eens of dit die regte spelling is nie!)  :lol:

Vandat ek my man ken, hoor ek hoe graag hy weer ‘n jaffelpan wil hê.  Ek het nog nooit in enige winkel ‘n jaffelpan gesien nie.  Dalk het dit oorbodig geraak die dag toe snackwich-makers die lig gesien het?

(Nou grawe ek ‘n gat vir my eie gat.  Daar is nie juis vierkantige brode in Angola nie.  Ek wonder wie die gelukkige outjie gaan wees wat brood moet bak vir die jaffels?)  :shock:


0 Responses to “Jaffel-pan”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

