20
Mar
10

Die demone raak (weer) onrustig

3 Augustus 2009

Ek weet nie of ek moet lag of huil nie.

In vandag se Beeld – behalwe vir al die gewone horror-stories – het twee my net laat kop skud.

*  Die bevelvoerder van ‘n polisiekantoor in die Oos-Rand  het gaan huis opsit – sommer in die polisiekantoor.  Hy hou vergaderings in sy pajamas en was hom in die kombuis.  :shock:

* Die Limpopo-regering het ‘n reinigingseremonie op die N1 buite die stad gehou ná verskeie noodlottige ongelukke.  Die seremonie is onder meer deur Rastafariërs en tradisionele ‘geneeshere’ (hemel, geneeshere,nogal!) gelei.  Die NG Kerk het geskitter in sy afwesigheid.  :lol:

Volgens Beeld:

’n Reinigingseremonie word gehou om ’n persoon, plek of voorwerp met negatiewe energie en invloede daarvan te reinig. Sekere plantsoorte word gebrand en die rook dien as reinigingsmiddel.

Kan iemand my sê:  is daar lig aan die einde van die tonnel??

Ek soek net ‘n klein sprankie hoop.


0 Responses to “Die demone raak (weer) onrustig”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

