20
Mar
10

Ai tog. Die Amerikaners darem.

3 Augustus 2009

Ek is seker daar is WordPressers wat hulle hande saamslaan dat ek met ‘n inskrywinkie oor jaffel-panne vandag stewig in die nommer 1 posisie op die Hit Parade is.  :lol:

Toemaar, ek slaan my eie hande saam.  Ek kon self nie my skielike gewildheid onder die Yanks glo nie, maar het darem agter die kap vannie byl gekom.

Verlede jaar het ek geskryf oor die Miss Landmine Pageant in Angola.  Hierdie jaar word dit in Kambodia (is dit die Afrikaans vir “Cambodia”?) aangebied.  Die regering het ‘n stokkie daarvoor gesteek omdat dit die waardigheid van mense met gebreke skend.  Die stemmery duur egter voort op die internet, en ek neem aan dis waar die arme mense verkeerd gegaan het.  Nie dat ek kla nie.  Het  vandag my vorige rekord gebreek.  :mrgreen:

Terwyl ek besig is met my speurwerk, sien ek ‘n paar interessante soekterme wat nog ‘n paar mense na my gebring het.

benodighede om op ‘n eiland te oorleef: Ek help graag! In volgorde van belangrikheid:

Tandeborsel & tandepasta

Maskara

Lip ice

Sonskerm

En ag, as jy nog plek het, ‘n knipmes.

wat om te doen as jy verlief raak op jou:

boetie?

nefie?

vriendin?

man se vriend?

seun se vriend?

Ek het regtig meer inligting nodig om van hulp te wees…  :lol:

steve hoffeyr klippie in my skoen: Ja, ‘n man word maklik ‘n kippie in ‘n mens se skoen.  Maar nie Steve Hofmeyr nie, nê?


0 Responses to “Ai tog. Die Amerikaners darem.”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

