26
Feb
10

Kalwerliefde x 2

22 Julie 2009

Die dag toe die skole gesluit het, kon ek sien hier kom huismoles.  Jeannie het soos ‘n yskoue wind by die huis ingewaai en sommer met die intrapslag ons almal ‘n kop korter gemaak.  Ek het sover moontlik op my tande gekners; die girl was darem besig om ‘n liefdesteleurstelling te verwerk.  Die eerste week van die vakansie was nie plesierig nie.  Soggens het sy met pof-ogies opgestaan, kos gevat en terug kamer toe gegaan.  As sy met iemand gepraat het, was dit gewoonlik nie baie liefdevol nie.

In week twee het dinge verander.  Sy het eendag met ‘n huppel in haar stap en blos op die wange by my kom sit.  Die Ex-Boyfriend het vir haar ‘n sms gestuur! O, wou ek weet, wat het hy gesê?  Nee, hy was besig om ‘n muffin te eet, en toe dink hy aan haar.  “Maar Ma, wat moet ek vir hom sê?”  Ek was so bly sy het my raad gevra…hier volg die verkorte weergawe:

Dis ‘n mite dat die man die “jagter” is.  Die meisie/vrou is die jagter.  Sý  besluit watter vis innie see sy wil hê, en dan begin sy hom inkatrol.  Die kuns is om die man te laat dink hy is die jagter.  :wink:

“Genuine, Ma?”  Baie ongelowig.

“Genuine, Jeannie.”  Gerusstellend.

“So, ek moet hom eerder nie antwoord nie?”

“Jip.”

Soos die dae verby gegaan het, het sy nie weer van hom gehoor nie.  Sy het later verwytende aanmerkings in my rigting gegooi, maar ek het my doof gehou.  Twee dae voor die skole weer begin het, kom sy by die huis ingewarrel ná ‘n oorslaapsessie by haar niggie.  “Ma! Ma sal só trots op my wees!  X wil my terug hê, maar ek het hom sommer in sy maai  gestuur.”

My battery was bietjie pap.  Ek dog sy wou hom so graag weer terugwen?  :shock: In elk geval, dit was ‘n sterretjie in my boek vir goeie moederlike advies.

Vanaand het Bruce probleme met sy girl opgetel.  Hulle is vandag 11 maande “saam”.  Die meisie wou hê dat hy saam met haar en haar ouers gaan uiteet.  Hy was nie baie begeesterd nie, en het verskoning gemaak.  (My ma wil nie dat ek gaan nie, so ewe.)  Dit was die begin van ‘n fight wat tot nou toe aangehou het.  (Amper middernag)  “Ma, sy is te TE.”  Ek moes lag.  Het hom vertel van my raad aan Jeannie – en my teorie oor wie die eintlike ‘jagter’ is.  Hy het my oopmond aangestaar…en toe saamgestem.  Die arme meisie se probleem is dat die ma net so hard saamvry.  Hy is nog op skool, en hy voel klaar die strop om sy nek.  :lol:

Dis tye soos hierdie dat ek reken ek is glad nie so power ma nie.  Eintlik bloomin’  oulik.  :mrgreen:


0 Responses to “Kalwerliefde x 2”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

