24
Feb
10

‘n Brose lewe

16 Julie 2009

Gisteroggend 4h00 het drie mans probeer inbreek .  Ek gee nie om oor aardse goed nie.  As ek net geweet het hulle sal vat wat hulle wil hê en loop, sou ek nie so uitgefreak gewees het nie.  Maar voor my heilige siel weet ek dat drie mans nie met net ‘n tv en dvd-speler gelukkig sou wees nie.  Ek lees immers Die Beeld.  Daar is mag in getalle.  Hoekom sal mens mag wil hê?  Hulp om die tv te dra?

Toe ek verlede jaar ’n inbreker in die huis betrap het, het hy groter as ek geskrik.  Sou drie so groot geskrik het?  Partykeer wens ek dat ek tog nou maar in ‘n geweerloop of mes kan vaskyk.  Dalk sal dit beter wees om dit te ervaar, te baklei, en te wen – of verloor.  Hierdie vrees vir ‘n onbekende scenario verlam my.  Maar dis stupid.

Dis my plig om my kinders te beskerm.  Ek moet kyk dat geen wapens ooit op my kinders gerig word nie.  Dat my dogter nie verkrag word nie.

Vader, dit voel net al moeiliker om  reg te kry.


0 Responses to “‘n Brose lewe”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

