14
Feb
10

Queen of the Quarry Dwellers

12 Julie 2009

Ek’t ‘n baie liewe man.  Hy dra my op sy hande en probeer die lewe vir my so lekker en gerieflik moontlik maak.

Dis hoekom, as ons gaan rondrits, ons nie sommer in enige hierjy plek bly nie.   Nee, my man doen moeite om seker te maak dis

skoon

privaat

eksklusief, en

met ‘n mooi uitsig.

DSC02147 DSC02209

DSC02211 DSC02160

Jip.  Die Hoof van die huis weet ek slaap nooit weer op ‘n strand nie – die sand in my cleavage maak my mal – en daarom ry ons rond.  Hy weet ook ek hou nie van ‘n nuuskierige skare wat my dophou as ek tande wil borsel nie, daarom slaap ons in quarries.  (Ek weet steeds nie wat dit in Afrikaans is nie?)  Daar is ‘n swetterjoel, maar mens moet mooi kies.  Nie enige quarry doen die ding nie.  :wink:

As die Queen van die Quarries, het ek ‘n troon nodig.  Die beste ding since sliced bread, laat ek julle verseker! Na amper vier jaar se primitiwiteit, was hierdie ‘n heerlike luukse:

DSC02154

Wat maak bietjie water by die diesel saak met so mooi stukkie handewerk??  :lol:


0 Responses to “Queen of the Quarry Dwellers”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

