14
Feb
10

Matriekafskeid

7 Julie 2009

Bruce en Jeannie verwyt my altyd dat ek Pieter voortrek.  “Ma blog altyd net oor Pieter.  Pieter is so cute, Pieter is so dit, Pieter is so dat…” Wel, miskien het hulle ‘n punt beet.  Die Matriekafskeid was nou al twee weke gelede, en behalwe vir ‘n bietjie gebiets op Facebook, het ek nog nie ‘n dooie woord daaroor gesê nie.  :oops:

Dalk sou ek meer entoesiasties gewees het  as dit vir ‘n Bruce ‘n big deal was.  Maar nee, hy was genadiglik baie ongeërgd oor die storie gewees.  Ek het hom meer begeesterd voor ‘n rugbywedstryd gesien. Die enigste ‘moeite’ wat hy gedoen het, was om sy hare vir die okkasie te laat groei.  Die oggend voor die matriekafskeid het hy vir die eerste keer sy hemp aangepas, en oeps! hy kon nie die boonste knopie toekry nie.  Toe besef hy ook skielik dat hy nie ‘n swart belt het nie.  Ook nie swart kouse nie.  Teen daardie tyd was ek al lekker opgewarm.  :evil:

Maar einde goed, alles goed.

Sy meisie, Marilee, het nou al onder my vel ingekruip.  As ek in Suid Afrika  is, slaap sy elke liewe naweek hier.  Nou is dit vakansietyd, en sy kuier by haar pa.  En die huis voel skoon leeg.

Só het hulle gelyk.  (Daar is blykbaar konsensus in die skool dat Marilee se rok die mooiste was…  :wink: )

...en kyk die sexy ruggie!

…en kyk die sexy ruggie!


0 Responses to “Matriekafskeid”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

