31
Jan
10

Deurmekaar praatjies

27 Mei 2009

Ek het BB nou die dag in ‘n comment geantwoord, maar sal dit nou sommer ‘n posting maak.  Blogging, as ek nie begeesterd voel nie, is ‘n vicious cycle. Let wel, dis hoe ék daaroor voel.  En my kop raas op die beste van tye.  :wink:

Dit werk so:

Ek gril my letterlik dood vir my eie griffels. Lees dit nooit weer nie, en sal selde ‘n spelfout gaan regmaak – tensy my man daarop aandring.  Dis grotendeels hoekom ek die een na die ander uitryg.  Ek wil so gou as moontlik van die vorige dag se inskrywing wegkom.  Net om die volgende dag met dieselfde probleem te sit…  :roll: Ek het anderdag by Plasie galgebraak oor die donker, onbekende sluipers op blogs…dit pla my nie so erg as ek elke dag ‘n oog op my blog hou nie.  (Jaaaaaa, ek weet: stapelgek.)  Dae soos gister laat my weer ril.  “Skeurbuik” het 35 soekers gehad.  Goed, dis seker onskuldige skoolkinders wat iets vir ‘n taak gesoek het, maar wat van “Ebo” wat 8 gehad het?  En die soekterm was baie spesifiek:  ebo in die boendoes. Ek kan nie help nie, ek voel half ongemaklik dat iemand weet wáár om iets  te kom soek.  (Sjoe, paranoia is ‘n vreeslike ding!)

Dit laat die “Blog Protected”-opsie baie aanloklik klink.  Sluit jou deure vir vriend en vyand tot jy weer reg is.  Aan die ander kant, ek was een van die groot protesteerders toe mense begin het om hul blogs privaat te maak…  :oops: Wys jou net, never say never.  Dit voel half ongeskik om  eendag net  ’toe te maak’, maar almal weet tog die gogga byt wel weer?  En dis nou nie juis of daar elke keer iets groot ‘fout’ is nie?  Mens hardloop net uit stoom uit.

Nou’s ek lekker op dreef!  :wink:

Twitter.

Wie kan my stap-vir-stap verduidelik wat Twitter is en hoe dit werk?  Ek kry left, right en centre invitations, maar ek het nie clue wat om daarmee te maak nie.  Soos vandag kry ek ‘n kennisgewing dat Simon Rademan my nou volg op Twitter.  Huh?  Ek dink hy’s ‘n bekende mode-ontwerper, maar ek dink regtig nie hy volg my nie.  Dalk is die intensie dat ek hom moet begin volg?  Oi, tegnologie is my gat se deksel.  :shock:

Intussen vreet ek my naels een vir een op.  Ja, ek het nog nie ‘n visum nie.  Donderdag sal my paspoort vir die vereiste 13 dae by die ambassade wees.  Of ek dit dan gaan kry, is ‘n ope vraag.  Ek wil SO graag voor hierdie naweek weg wees.  As ek nog EEN naweek vir die Bulle moet skree, sal dit my einde beteken…  :lol: So, hou tog saam duimvas?


0 Responses to “Deurmekaar praatjies”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

