29
Jan
10

Wat gebeur as jy jou ma se foto’s uitsorteer

18 Mei 2009

Ek onthou ‘n dag toe ek iets by die hospitaal moes gaan doen het.  Ek het van die parkeerarea na die hospitaalingang geloop toe ek die lang figuur met die donker bos hare gesien het.  ‘n Onverklaarbare drang het oor my gekom om hom in te hardloop en te groet.  Ek het begin hardloop, hoë hakskoene en al.  Hy het net-net voor my gebly.  Eers voor die deur van die laboratorium het ek hom ingehaal.  Uitasem het ek hom van agter op sy rug geklap.  Hy het omgedraai en verras gelag.  “Hallo, Sus”, het hy gesê.  En my ‘n druk gegee.

Ek onthou ook ‘n ander aand, ‘n paar jaar vantevore.  Hy het pas uit Wallis teruggekom.  Ons was almal in die sitkamer.  Hy het Pieter se begrafnisbriefie gevat en in die hoekie gaan staan.  “My boetie!  My boetie!”, het hy gehuil.  Ek het gehuil omdat hy gehuil het.

Ses jaar later het ek oor hom gehuil, soos vanaand.

My boetie.  My boetie.

Copy of Picture    Hubert 010 Copy of Picture    Hubert 129 Copy of Untitled-2-1 Copy of 1062-1


0 Responses to “Wat gebeur as jy jou ma se foto’s uitsorteer”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

