28
Jan
10

Polsafvretenswaardig

8 Mei 2009

Net gisteraand wou ek ‘n bietjie my bygelowe wegskryf.  Plaas het ek maar.

Die Groot Bygeloof:  As ek BAIE uitsien na iets, is dit gewoonlik ‘n flop, of dit realiseer nie eens nie.  En tensy daar ‘n wonderwerk gebeur (wat ek betwyfel) gaan ek reg bewys word.

Ek sien BAIE uit na ons vakansie in die Angolese gopse, maar ek het die hele tyd ‘n krieweling gehad.  Die paspoorte is ingestuur vir die visums – die Angolese sê dit vat 13 werksdae om ‘n aansoek te ‘process’ – en ek het salig hier gesit en dink dís ten minste van my rug af.

Toe nie.  Ná ‘n roetine mailtjie, moes ek uitvind dat die “Letters of Invitation” nog uitstaande is.  En in Angola laat weet hulle dat dit al verlede week gestuur is.  Maak nou nie saak watter kant toe nie, die punt is, ek het net 9 werksdae oor.  Ek gaan verseker nie ‘n visum betyds hê vir die 21ste nie.

Al wat nou oorbly, is om dit ‘n ernstige gebedsaak te maak.

Om die kersie op die koek te sit, moet ek hierdie naweek vir die blêrrie Bulls skree.  :sad:


0 Responses to “Polsafvretenswaardig”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

