31
Dec
09

Vir jou

16 April 2009

Ek het al baie keer gedink om iets hieroor te skryf, maar elke keer het my moed my begewe.  Weet ook nie hoekom nie.  Ek kan mos skryf wat ek wil, hier op my eie ashoop?

Dit was so wipplank-week vir my, en ek het nog nie mooi daarvan herstel nie.  So, vergewe my as ek dalk erg soppy klink, maar my ou hartjie is tog so vol daarvan.  Dit moet net uit!

Ek (maar eintlik almal, as ons nou moet eerlik wees!) raak gereeld moeg vir hierdie gebloggery.  Elkeen blog seker maar om sy eie redes.  Vir my is dit iets wat ek graag wou hê my kiddies moet lees oor 10 jaar.  Baie van hul lewens is ook hierin, en dalk kyk hulle eendag met nuwe oë na wat alles met ons gebeur het.  Verder is dit ‘n manier om my man/kinders (hang af wie is afwesig) op hoogte te hou met al my dinge.  Hulle is ook die eerstes om te vra: “Hoekom het Ma ophou blog?”  Ek sal nie sommer my blog delete nie – dit sal ‘n oomblik van absolute waansin moet wees.

Wat my aan die blog hou (en nou laat ek dit soos werk klink, wat dit nie is nie!) is julle.  Die mense agter die blogs.  Die mense agter die skuilname.  Daar is baie weirdo’s, maar om een of ander rede tref hulle my nie.  Dalk is ek nie mal genoeg nie.  Of dalk te mal.  Hmmm…

Die verdraagsaamheid in die blogosfeer verstom my elke keer.  Mense kan veg dat die hare vlieg, maar die volgende dag weer gemoedelik oor koeitjies en kalfies gesels.   Groot skandes word ontbloot, maar dis nie erg genoeg om mense af te sit nie.  As die regte wêreld maar so kon wees.

Daar is mense wat die afgelope wetie-hoeveel maande oor my pad gekom het, wat vandag vir my so spesiaal is soos mense wat ek in vlees en bloed ken.  Die belangrikste twee, die ganse van my dam, Dellie en Ebie.  Ons het so saam-saam begin blog, en toe het ons oor rotte, skurwe hakskene en boerbokke gesels.  Deesdae kom ons nie eens elke dag bymekaar uit nie, maar ek weet ek kan enige dag op hulle knoppies druk.  En ek doen! Ek wil nie namens hulle praat nie, maar hulle is redelik up-to-date met al my wel en weë.  Het ek al ooit vir julle dankie gesê?

Jaco en Krista, ek weet ek klink gereeld soos ‘n loskop flossie, maar julle twee…julle is spesiaal.  My dunk van julle sal nooit verander nie.  Dankie –  julle weet waarvoor.

Die ander lede van die Boksombende: Pik wat my weer moed gee vir moederskap op erg beleë ouderdom, Wip wat my laat dankbaar voel omdat ek nie die enigste een is wat gerook is nie, BB wat altyd regverdig en genadig is, Kaalvoet die ewige diplomaat, Zee die ystervrou, koel Sammi met die vurige hart, Botter die sexy ene, wyse Sonkind.

Ek hardloop uit kommas uit.  Daar is nie woorde om Vygie en Carina te beskryf nie.  Seer, sterk, dapper harte het diè twee.  Dierbare, sagte  OgiesRosalindFranklin, slim, vattikakki.  Adrie die stirrer.   Standvastige RoerDemoerin – met die  fyn sin vir humor (en het my geleer van sluwe onderwater gutter seks.)  Die Snotblokkers wat my teen my sin bietjie verder laat kyk en dink.  Bedaarde Rustig.  Objektiewe BoerSandra in die sandput.  Corli die Vrystaatse nuusmeisie.  Eelt my ou hero.  JaneWhite KnightSoldaat.  Bekkige Gert GariepNikita. Al die Maxi’s, Sigeuners en Alta’s wat af en toe oor my pad kom.

Wie’t ek uitgelos?  Vergewe my!

Dankie dat julle elkeen so klein puntjie van die sluier oplig dat ek kan sien wat in julle lewens aangaan.  Dankie vir wat julle my leer.  Dankie vir die lag.  En die huil.  Dankie dat ek kan baklei en stry en julle my weer vergewe. (Ek hoop!)  Dankie dat ek een dag ‘n lawwe dolla kan wees en die volgende dag een van die Grafsteensangers.

Oeps.  Nou klink dit seker of ek op my laaste bene is en julle elkeen wil groet?  No, no.  Ek dink net julle is erg special en wil hê julle moet dit weet!  Mwha!

Ek gaan die comments afsit.  Netnou ontaard dit in ‘n ge-oor en weer “jy’s net so dierbaar, Boendoe”, en dis tog so yukkie.   :mrgreen:

Lekker naweek!  Mag die Proteatjies tog wen!


0 Responses to “Vir jou”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

