31
Dec
09

Om soos lovers te baklei

13 April 2009

Lank voor ek en my man ‘n  item was, het ons soos kat en hond baklei.   Toe ons uiteindelik bymekaar uitkom, het hy ‘n stukkie wysheid met my gedeel.  Al het ons so baie baklei, was hy nie ontmoedig daardeur nie.  Ons het soos lovers baklei.

Toe ek daaroor dink, het ek besef dis die waarheid.  Mens baklei anders met die een wat jou hormone deurmekaar krap as met die een vir wie jy ‘n veer voel.

Ek is nog nie ‘n week by die huis nie, en ons het ons eerste lovers’ fight gehad.  Sommer drie uur in die oggend.   :shock: Lankal weer opgemaak,  maar dit is ‘n lekker gevoel in my agterkop.  Hy gee nog om.  Ek gee nog om.  Genoeg om te baklei omdat ons verlang.

Die dag as ons baklei en dis nie meer ‘lekker’ nie, dis die dag dat ek bekommerd sal raak.

(Nog net  ’n maand, Lief.   :wink: )


0 Responses to “Om soos lovers te baklei”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

