31
Dec
09

Jou 3, pleaze

15 April 2009

Mei-maand kom my man vir ‘n rukkie af, dan gaan ons terug Angola toe en gaan vir bietjie meer as ‘n week die land platry.  Fortyfour se overheating probleme word nou aangespreek, my man maak biltong vir padkos, en ek…ek download musiek vir ons trip.  :mrgreen: (Het julle gedink ek boer by YouTube sommer vir sommer?!) Die probleem is, ek slaan so toe soos ‘n klei-os se gat as ek voor Lime Wire sit.  Het nie ‘n clue wat om te soek nie.  Kon nog net so 20 songs aflaai – want dis al waaraan ek kon dink.

Ons is redelik maklik – luister na ‘n groot verskeidenheid musiek.  Hoe lyk dit?  Wil elkeen wat hier lees nie ASSEBLIEF sy/haar 3 hot favorites hier gooi nie?  Meer, as jy wil.  (Oukei, Rosa, jy is verskoon.)  :lol: En nie Suid Afrikaanse kunstenaars nie, asb, Lime Wire het hulle nog nie…  :roll:


0 Responses to “Jou 3, pleaze”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

