22
Dec
09

Het van Verlangenkraal

6 April 2009

Wat ‘n bleddie rollercoaster was ek nie op sedert Vrydag nie!

Die dag het so goed begin. Ek het vroegoggend uitgestap en wou soos Heidi in Alpe hier rondhol. Die kroeg het my in ‘n greep beetgehad; ek het skaars uitgekom gedurende die dag. Jy weet mos, ‘werk’ tot 2, 3 uur in die oggend, slaap dan lekker laat. As ek dan uiteindelik wakker geword het, moes ek die boeke doen en voorraad aanvul. En teen daai tyd het die mans van die werk afgekom en moes ek weer oopsluit.

So, Vrydagoggend het ek sommer eers gaan staan en die warm son opgesoak. I love it! Dan vergeet ek om te worry oor my bruin neus – pure lekkerte. Groot Dirk het vir my sewe blombakke gebring en mooi gevra ek moet ietsie vir hom daarin plant. Ek was heel geesdriftig oor die storie. Het rondgeloop en begin kyk wat ek vir hom kan insit. En toe val die souffle plat…

Ek was besig om in my rotstuin bossies uit te trek en sommer net te kyk hoe dit nog met alles gaan. Ek meen darem, ek het hulle 3 weke laas behoorlik bekyk. En daar, langs die Cyphostemma, sien ek ‘n oop kolletjie. Dit het nie dadelik geregistreer nie, maar boeta! toe ek besef wat gebeur het, was ek platgeslaan. My klein aalwyntjie van Namibe is gesteel! Ek het die tuinboys geroep, maar hulle het niks gesien nie. Ek kan hulle ook nie kwalik neem nie, die plek is deesdae ‘n miernes van bouers en vreemdes wat hier in en uit gaan. Toe begin die trane rol. Arme Miguel en Paulo het heel verbouereerd daar rondgestaan en probeer troos, maar dit was net te erg vir my. Ek het toe maar ingegaan, koffie gaan maak, ‘n siggie aangesteek en by my agterdeur se trappie verder gaan ween. (Ja, ek besef dit meer as enigiemand anders: my laaste varkie het die hok verlaat.) Toe Geliefde lunchtyd by die huis kom, vind hy my in ‘n halwe beswyming op die bank, ogies bloedrooi gehuil. Ten minste weet die arme ding nou al dat met runderpestyd van die maand, hy simpatie en liefde vryelik moet uitdeel. :lol:

Die rekenaar moes Vrydag ook af na die IT-mannetjie toe.  Ek het sooo uitgesien daarna om die tandem-stories te gaan lees en kon nie wag vir die ding om terug te kom nie.  En ja, so waar as wat para ‘n manel dra, daar kry ek die nuus:  die hele Angola se internet is af.  Nou dink ek dis ‘n bogstorie.  Bruno het intussen vertel dat die Chinese, wat aan’t boue is by die fabriek, ‘n donnerse badkamer voor die skottel gaan bou het.  Hier fix mens net probleme.  Niemand probeer dit voorkom nie.  Ek vreet sommer my polse af. Om die kersie op die koek te sit, was die selfoonnetwerk ook af – ‘n hele 24 uur.  My liefste geliefde het Saterdag toe maar Luanda toe gery en vir my ‘n 3G kaart gaan koop.  Die ding is bloomin’ stadig, maar ten minste is daar darem ietsie.  En hy vreet geld dat dit nie snaaks is nie.  So, hierdie is my eerste – en laaste – posting tot die internet weer aan die gang is.  (Ek kan maar net hoop die baas se vrou mis internet net so baie.  Anders gaan dit dalk nie prioriteit wees nie.)

En so sukkel ek sedert gister op hierdie smart klein foontjie.  Vanaand toe besluit ek:  genoeg is genoeg.  Dis tyd dat tegnologie vir ons begin werk.  En dit doen, hoor!  Ek weet nie presies hoe nie, maar dit doen.  Ek het nou internet op die rekenaar via die selfoon.  Bitter stadig.  Soos ek nou hier tik, het die ‘New Post’ bladsy nog nie heeltemal oopgegaan nie. Dus, as ek nie mails antwoord/nie comment nie/alles en almal ignoreer op Facebook, moenie geaffronteer voel nie. Versukkelde Het veg hard om bo haar omstandighede uit te styg…maar die 17e is sy terug in die beskawing!


0 Responses to “Het van Verlangenkraal”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

