03
Dec
09

Die liefde verdra alles…

19 Maart 2009

Shucks.

Paulo, my kort, ronde tuinboytjie, kom nou die dag by my aan met ‘n plastieksak.  Beduie ek moet om die huis stap na waar my tamatietjies in bakke is.  Trek met groot genoegdoening ‘n botteltjie Ripcord Insecticide uit en vertel my dit kom van Africa de Sul af.  En belowe my hand en mond hy gaan more (vandag) my tamaties vir  my spuit.  Want sien, hier en daar is blaartjies afgevreet.

Ek sidder in my hart.  Ek hou nie van chemikalieë op my plantjies nie, maar sy goedige gesig straal en verdomp! hoekom sal ek hom sy plesier ontneem?  Hy dink hy gaan my een merske guns doen.

Vanmiddag lui hy die klokkie.  Ja-nee, hy het klaar die tamaties ‘gespuit’.  Ek eye die groen toeskroef-koeldrankbotteltjie en maak amper ‘n flik-flak agteroor.  Omtrent 50 ml melkerige vloeistoffies in die bottel.  Varksog, dit moet met iets soos 5  liter verdun word!  :shock:

Toe ek uiteindelik genoeg moed bymekaar skraap, sluip ek netnou om die huis na die tamaties toe.  My hart gaan staan:  my arme bybies, seker nog nie 5 cm hoog nie, hang pap en moedeloos oormekaar….

Ek kan nie nou kla nie.  Ek het geweet hier kom ‘n calamity van epidermiese proporsies…


0 Responses to “Die liefde verdra alles…”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

