02
Dec
09

Koud

18 Maart 2009

Dalk skok ek nou met wat ek gaan sê, maar sedert ek dit Dinsdagaand gehoor het, moet dit net uit.

Koue vroue.  Of te wel, vrouens wat nie saam met hul mans in die kooi wil speel nie.

Ek praat met hierdie jong man in sy dertigs.  Goeie ou boerestock, geen geite nie.  Vier klein kindertjies en ‘n vrou wie hy letterlik aanbid.  Vandat ek hom ontmoet het verlede jaar, het ek hierdie prentjie in my kop van ‘n allergelukkige huisgesinnetjie.  En hulle is gelukkig en lief vir mekaar.  Maar dit vreet aan hom:  sy vrou wil van die fisiese niks weet nie.  Hy noem haar ‘Victoriaans’.  Dis hoekom hulle vier kinders het – die enigste kere wat hy by haar kon uitkom.  Ek hoor sy storie, en ek wil haar kop inbash.  Predikantsdogter.  Seker nog steeds diep onder die indruk van hoe sondig seks is.

Ek het nou die dag gehoor of gelees (kan nie lekker onthou nie!) dat daar baie min mediese faktore is wat ‘n vrou ‘koud’ kan maak.  Meeste van hierdie ‘probleme’ ontstaan in die kop.  Soos ‘n vrou wat grootgemaak is met die idee dat seks verkeerd is.  Of ‘n vrou wat as kind gemolesteer is.  Ek het simpatie daarmee.  Maar…om daai hele boksomdaais  in ‘n huwelik te neem?  Dit kan ek nie verstaan nie.

Want seks hou die huwelik se bakstene aanmekaar.  Jou man gaan jou nie los oor jou dimpelboude nie.  Hy gaan jou nie los oor die moesie op jou maag nie.  Maar daar is ‘n goeie kans dat hy jou gaan los as hy net een of tweekeer ‘n jaar intiem met jou ‘mag’ verkeer.  (Ek praat nou hier van ‘gewone’ mans – nie die rondlopers van wie die koerante nou vol is nie.)  :wink:

Nou laat ek dit ook soos werk of ‘n verpligting klink.  Genade, maar seks is mos lekker!!!  Hoe anders sou ons deur eeue bly voortbestaan het!  Ek wens net meer vrouens wil oor hul hang-ups kom en begin warm raak vir hul mans.  Stout wees.  Gewaagd.  Want jy mag.

Dis tog hoe dit bestem is om te wees?

Hierdie video is vir my tog te sexy.  Ek het dit die eerste keer by Tigerlily gehoor, en sjoe, die spanning tussen die twee maak my kortasem!

Piet van Wyk de Vries  –  Madelein Madelein


0 Responses to “Koud”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

