02
Dec
09

Home sweet home

19 Maart 2009

Ek het gedink.  Wat sal ek skryf vandag?  Met watter pittige storie kan ek vandag vorendag kom?  Ek kon aan niks dink nie.  Toe vat ek die maklike uitweg YouTube toe, en daar kon ek kies tussen ‘n vrekwalglike insek wat iemand op ‘n pad teëgekom het, of ‘n ‘frozen mammoth from Siberia’.

Op die ou einde was ek lus vir niks.

Ek het nou (alweer) net een ding op die hart.  Ek wil op my SAA aerie klim en huistoe vlieg.  Ek wil my twee kjênnertjies weer sien.  Ek verlang my moeg na hulle; ek bekommer my moeg oor hulle.

Maar dêmmit.  Dis nog ‘n hele maand.  :sad:

Sug.


0 Responses to “Home sweet home”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

