30
Nov
09

Tweede ontmoeting

10 Maart 2009

Ek het gesit en kopkrap oor wàt ek moet vertel oor ons naweek na Namibe.  Dit was weereens ‘n uitputtende reis, maar ons het baie mooi goeters gesien wat dit oor en oor die moeite werd gemaak het.  Eintlik is ek so one track minded dat enigiemand wat my ken, nou al  kan voorspel waaroor my volgende paar possies sal gaan.   :wink:

Ek moet egter hierdie uitsonder as die hoogtepunt van die naweek.

Ons het net voor Porto Namibe die afdraaipad na Bentiabe gevat – soos altyd.  Dis Cyphostemma wêreld, en ek het groot planne daar gehad.   Ons was nog aan die rondloop en rondkyk toe hierdie man vanuit die niet daar verskyn.  Die ene tande.  So happy om ons te sien.  So happy om ons weer te sien.  In Februarie verlede jaar het ons hom ‘n 20 liter drom water gegee.  En hy onthou ons sowaar.

dsc01855-copy

Hierdie keer het hy die water beleefd van die hand gewys.  Hy het nou water, vertel hy.  Die pomp is ver van sy huis en hy moet dit op sy rug huistoe dra, maar water is nie meer ‘n probleem nie.  Hy het ‘n sigaret en ‘n bier saam met ons geniet, en toe weer op sy pad gegaan.  Maar nie voor ons ‘n definitiewe reëling gemaak het dat ons in September ons tentjie by hom moet gaan opslaan nie.  En ons gaan, as die Here ons spaar.


0 Responses to “Tweede ontmoeting”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

