30
Nov
09

On the road again

4 Maart 2009

Whoopee!  Danksy Angola se vele publieke vakansiedae, het ons weer ‘n driedag-naweek wat voorlê.  Dit beteken net een ding:  ons gaan weer rondrits.  Dit was ‘n gewik en geweeg oor waarheen ons moet gaan.  Aan die een kant moet ons nog “die grootste kremetart in Afrika” gaan soek  in Cunene, naby Xangongo.  Aan die ander kant trek ons albei se harte met ‘n seer punt Namibe toe.  En die wenner is…

Namibe.  Ek weet vir baie is dit die aakligste, dorste plek, maar vir my is dit hemel op aarde.

Ons soek nog van diè:

dscf0415-copy

En hiervan sal ons nooit genoeg kry nie:

dscf0405-copy

dscf0397-copy

dscf0392-copy

Net om iets nuuts te doen, ry ons Huambo-Lubango-Namibe.  En ons wil die slag bietjie verder gaan, tot by Tombua.  Dalk kan ek vir die eerste keer ‘n welwitschia sien…en nee, Eugene, ek gaan NIE probeer om een saam te bring nie!  :lol:

En nog een wat ‘op die pad’ gaan wees diè  naweek, is Superkoel Roer.  Die Argus is nie vir sissies nie, maar ek weet ou Roer is ‘n ystervrou.  Sterkte, Roertjie!    :wink:


0 Responses to “On the road again”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

