30
Nov
09

Mits

6 Maart 2009

Normaalweg  reën dit minder in Februarie/Maart.  Die reënseisoen kom tot ‘n einde April/Mei.  Nie hierdie jaar nie.  Die rivier stoot nog nie op nie, en gister het die eerste bietjie reën geval.  Dis vrekwarm en elke druppel is iets om oor fees te vier.  Toe daardie donker wolke opsteek, mòès ek net ‘n snapsie vat.

sdc11376

Ons hoop om vandag net na 12 in die pad te val.  Alles hang van Pieter af.  Skielik is hy ook knieserig en koorsig.  Nie dodelik nie, maar die idee dat ons dalk probleme langs die pad kan kry met ‘n siek kind…eeeeeek!! So, ons sal sien hoe hy is met opstaantyd.  Hier is hy met sy nuwe fiets.  Kaatjie van die baan.  Die verbande is te danke aan my.  Hy het nou die middag gery en was papnat gesweet.  Ek het gestaan en tuin natspuit, en toe dog ek ‘n ligte spreitjie sal hom laat afkoel.  Dit was egter te onverwags en hy het skoon van sy bike afgeneuk, met rampspoedige gevolge.  Soos die manlike spesie maar is, moes daar behoorlik gepamperlang word.  Gewone pleisters het nie die ding gedoen nie.  :lol:

sdc11387-copy

Ek sien baie, baie, baie uit na ons trippie Namibe toe.  (Ás die bloedjie oukei is…)   Ek weet dis ‘n alleraaklige sonde om plante in die natuur uit te haal, maar ek’s bevrees ek is heeltemal te greedy.  Gimme, gimme, gimme!!!  Ek is onbeskryflik trots op my Cyphostemma.  Die eerste een het nou wel gedooi, maar mens leer mos uit mens se foute.  Ag, en hierdie enetjie is regtig stunning… en daar’s plek vir nog.  :mrgreen:

sdc11379-copy

Hierdie aalwyntjie het ook ‘n spesiale plek in my hart.  Met ons eerste trip na Namibe het ons gestop om ‘n klip op te tel.  Met die afbuk het ek hierdie ou petieterige klein dingetjie gesien.  Ek onthou ek het hom nog so met ‘n knipmessie uit die los sandjies gewikkel.  Op die pad terug het olie op hom uitgeloop, en hy het regtig beteuterd gelyk.  Ek het meer hoop vir die Cyphostemma gehad as vir hom.  Intussen is die Cyphostemma dood, maar die aalwyntjie het voortgebeur.  Ook nie sonder terugslae nie.  Ten minste twee keer het iemand hom kapoet getrap.  Maar vandag is hy al ‘n decent size en kan mens hom actually sien.  :wink:

sdc11385

Klink dit na ‘n deurmekaar gebrabbel? Glad nie, alles is inmekaar verweef:

MITS Pieter oukei is, ry ons Namibe toe.  MITS alles verloop soos beplan, haal ons ‘n bietjie plante uit.  MITS dit nie te veel reën nie, oorleef hulle darem hier.  Daar’s hy.  :wink:


0 Responses to “Mits”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

