30
Nov
09

Juggle

11 Maart 2009

Vergeet van die aarde wat afbrand.  Vergeet van Afrika se ellende en wonders.  Vergeet van alles.  Vanaand verlang ek na my twee kinders in Suid Afrika.

Ek kry nou die aand van Bruce ‘n sms:

Dit gebeur nie baie nie, so relish hierdie moment:  ek mis ma!

‘n Uur later kry ek ‘n sms van Jeannie:

Hi ma, jus hoekom hoor ek niks van ma nie?  Ek sms laat dit hop en nee niks!  haha maar ja ek mis ma baie, wanneer gaan ma weer kom kuier?  Jisi maar okay lekker slaap

My hart is sommer seer oor hierdie lewenswyse.  Ons hier, hulle daar.  Dis nie normaal nie, maar dis wat ons moet doen.  ‘n Geval van al die balle in die lug hou.

Eintlik is ek nou sommer galbitter.


0 Responses to “Juggle”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

