30
Nov
09

Absobleddiefanfokkentasties

Hoeveel vloekwoorde kan ek nog daar inryg?

10 Maart 2009

Ons het vanoggend net na twee by die huis gestop.  Vol groot verwagtings van warm baddens, koel kamers en knus bedjies.  Noddefok.

Die krag in ons huis is af.  Nèt ons huis s’n.  Glo een of ander verskriklike erge probleem, wat seker weke kan vat om te herstel.  Niks is mos hier onmoontlik nie.  :evil:

Ons het by ‘n bakoond ingestap.  ‘n Bakoond wat vrot van al die kos wat lê en vrot in die yskas en vrieskas.  Vloere sopnat.  Vieslik, man, vieslik.  In die oggendure moes ons soek na ‘n leë huis, wat ons genadiglik gekry het.  Vandag pendel ek tussen twee huise – en ek wonder vir hoe lank?  :roll:

So, my dagtaak is uitgeknip.  Ek’t gedog dis net ‘n vuil bakkie om uit te sort, maar op die ou einde is dit ‘n titseltjie meer…  :mrgreen:


0 Responses to “Absobleddiefanfokkentasties”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

