20
Oct
09

Ssssss….

9 Februarie 2009

Ek glo nie aan spoke of geeste of sulke vreemde goed nie.  As hulle wel bestaan, wil ek niks van hulle weet nie.  Daar verkies ek om soos ‘n volstruis te wees.  My dapperheid strek net tot op ‘n punt.

Gisteraand gaan sit ek Pieter in die bed.  Gewoonlik nie ‘n probleem nie.  Hy sal nog ‘n rukkie speel, maar hy raak darem wel aan die slaap.  Maar nie gisteraand nie.  Hy’s kort-kort af by die trappe en probeer ‘n geselsie aanknoop.  Later gebruik ek my Very Cross Mommy-stem, en hy hardloop terug kamer toe.  Net om ‘n minuut later weer op die trappe te sit, hierdie keer in trane.  Die rede?  Daar’s “‘n dogtertjie wat ’ssssss’ maak” in die kamer.  :shock:

Oombliklik staan elke haar in my nek regop, maar ek hou die pose.  Verseker hom daar is nie ‘n dogtertjie nie, en gaan lê by hom.  Hy is binne oomblike aan die slaap, en ek kon nie gou genoeg ‘n lyn uit die kamer sny nie.

Vanaand dieselfde storie.  “Die dogtertjie maak ’sssss’ “  Nou kyk, ek is redelik seker daar is NIE ‘n sissende dogtertjie nie, maar wat as daar een is??  En om die kersie op die koek te sit, vertel ek my nugtere ma daarvan.  Haar reaksie het my ook nie geval nie.  Sy’t my ‘n sekonde of twee aangekyk, en iets soos “Sus, wat as hy regtig iets sien?” gesê.

Nou hoor ek my ma het ‘n soortgelyke ervaring met my effe weird boetie gehad.  Hy het as klein seuntjie een aand hasies gesien.   Bloues en geles en groenes.  En party het hom gebrand!  My ma het die kombers oor hulle koppe getrek en geweier om saam te speel.  :wink:

Nou het ek ‘n potensiële situasie op hande.  Òf ek moet Boetie vasvat want ek gaan nie elke aand saam met hom lê nie.  Òf ek moet die lawwe dogtertjie vasvat.  Boet klink na die makliker opsie.  Maar hoe doen ek dit?  En wat AS hy regtig ‘n dogtertjie sien?  Boonop klink sy nie te vriendelik nie…  :roll: My man het gesê hy sal  met haar praat – mits sy bereid  is om so in die hardloop te gesels…  :lol:


0 Responses to “Ssssss….”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

