20
Oct
09

Smokin’

11 Februarie 2009

Nog altyd het ek myself as redelik verdraagsaam beskou.  Gister het ek die minder mooi kant van my gesien.  Ek’s ‘n snob!  Ja, plebberige ek het genuine snobbistiese neigings!

Ek en wederhelfte het ons oggend in die Mall deurgebring.  Die dae hier in die beskawing (al reken sommiges dis glad nie die beskawing nie!)  raak min, en ons slurp op wat ons kan.  Een van die dae eet ons weer net bokvleis en olierige rys, en ons het dus die geleentheid gebruik om sommer ‘n lekker brêkfis ook in te druk.

Ons is twee rokers  :oops: , maar wat, elkeen het seker maar sy vice waarmee hy sukkel.  :roll: Ons gaan maak ons tuis in die piepklein rokersdeel van die restaurant en begin gesellig saam met ons mede-rokers om die lug grys te maak. En grys was daai lug voorwaar.  Ek het net aan my eerste happie Breakfast Tramezzini geproe, toe ‘n ma, die ouma en ‘n baba hul by die tafel langs ons gaan sit.  Die baba, seker so jaar oud, sit in die prêm.  Die ma, ‘n maer vroutjie met donker hare in ‘n poniestert, steek dadelik ‘n gifpyl aan.  Na die eerste teug, grawe sy ‘n botteltjie Purity uit die doekesak.  Sigaret in die hand, begin sy die jongeling voer.

Dit was ‘n afgryslike gesig.  Sy probeer nie eens om die rokende sigaret uit die arme kind se gesig te hou nie.  Nee, die hand wat die botteltjie vashou, hou sommer die siggie ook vas.  Rook draai al om die kind se gesiggie.  Baba spoeg van die Purity uit, maar sy vat dit in haar stride.  Veeg die oranje smeersel van sy ken af met ‘n vinger en lek dit af.  Die origes op sy handjie lek sy sommer ook af.

Klaar geëet, sit sy die fopspeen in sy mond.  Hy pluk hom uit en gooi dit op die vloer.  Al klaend tel sy dit op, lek dit af en druk dit weer in sy mondjie.  En weer en weer.

Nee, jinne, dit was vir my erg.  Duidelik het die vrou nie ‘n idee dat sy enigsins wenkbroue laat lig het nie.  Vir haar is dit so normaal soos more heeldag.  Maar wat is die wetgewing ten opsigte van kinders in restaurante se rokersdeel?  Ek is bietjie agter die tyd, maar laas wat ek gehoor het, word kinders NIE in die rokersdeel toegelaat word nie.

In elk geval, as rokende ouers hul kinders by die rokersdeel MAG invat, verstaan ek nie hierdie rookwetgewing nie.  Ons word mos afgesonder sodat ons nie die gesonde deel van die samelewing vergif nie.  Sluit dit nie rokers se kinders in nie?  Ek vra maar net.  :roll:


0 Responses to “Smokin’”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

