19
Oct
09

Warra-warra

5 Februarie 2009

We’re burning the midnight oil tonight.  My man werk aan ‘n Skeinat-taak, en hy moet uithaal en wys om my 92 % vir ‘n Geskiedenistaak te beat!  En nee, dis nie rêrig ons take nie…  :wink: Ja, ja, ek weet, moenie begin preek nie…

Terwyl ek hier by hom sit vir emosionele ondersteuning, gaan ek deur my e-mails.  Ek is regtig t-r-e-u-r-i-g as dit kom by die goed.  Jammer, Ebie, dat ek jou nie ondersteun het met jou krieket-krisis nie.  (Yeah, right!)  Jammer, Son, dat ek nou eers jou Plaxo en Twitter uitnodiging aanvaar het.  Dis ‘n ander storie daai:  Facebook, Plaxo, en nou Twitter.  Ek het steeds nie die vaagste benul wat ek veronderstel is om met al die angels, karmas en kidnappings te maak nie.  :oops: Ouderdom is ‘n blixem as jy hom nie ken nie.

Kan ek nou soppy op julle gaan?  Is blogging nie te wonderlik vir woorde nie?  Ja, dit het sy pyne, maar vanaand voel ek tog o, so gelukkig.  Deur blogging het ek met ‘n paar baie interessante mense in aanraking gekom.  Nou praat ek nie van julle wat so getrou my strooi lees nie.  Of course is julle baie near en dear to me, maar ek praat van so twee of drie ander wat eintlik onverwags op my paadjie gekom het.

Vanaand kry ek ‘n mail van ‘n wildvreemde.  (Dankie, Jaco, dat jy hom op my spoor gesit het.)  Ek weet ek het julle in die verlede VERVEEL met foto’s en stories van my babies, oftewel, my plantjies, wat ek van oral versamel.  Nou, danksy Google , het hierdie man op my blog afgekom.  En hy stel ook belang in cyphostemmas en dies meer!  Ek is skoon in my noppies.  Dit lyk of dit ‘n goeie verhouding kan word:  ek het die looks en hy het die verstand.  Hiehiehie…nee, ek speel sommer.  Hy stel belang in die plante wat ek uithaal en wil graag foto’s sien.  Èk het die plante en kan foto’s stuur, maar weet eintlik sweet blow all van die goedjies af.

Dit kan my baie grys hare spaar.  Ek haal wild en wakker plante uit, maar dis nogal ‘n storie om uit te vind wat hul name is.  Ek is nou maar eenmaal so:  ek wil weet wat in my tuin staan.  Die feit dat hy mooi is, is nie genoeg nie.  En my man dink ek is ‘n boffin met Google.  Tot dusver kon ek nog al die plante op die internet opspoor, maar hy plaas my onder baie druk as hy elke keer verwag dat ek binne 24 uur die naam moet hê!  :lol:

Oukei, die taak gaan nou die eksplosiewe stadium in.  Voor ek die ewigheid ingeblaas word, laat ek eerder afsluit. Hoop die naweek behandel julle nie te stief nie!  :mrgreen:


0 Responses to “Warra-warra”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

