23
Sep
09

Dankie

19 Oktober 2008

Hierdie was ‘n snaakse verjaardag!

Bruce het my Woensdag herinner dat ek vandag verjaar.  Ek het sowaar as wat parra ‘n manel dra, vergeet!  Seker iets te doen met die afdraende pad waarop ek nou is…   :lol:

En toe word ek sedert Vrydag oorweldig met gelukwensings.  Ek voel skoon oorstelp.  Baie dankie aan almal wat ‘n tydjie afgeknyp het om te kom sê “Hêppy, hêppy!”  Ek waardeer dit regtig geweldig baie.

Ek en my dierbare liefie is vanoggend op suur noot ‘uitmekaar’ uit.  Hy wou my verras met blomme – en die gebaar alleen was ‘n moewiese verrassing – maar die blomme het nooit by my uitgekom nie.  Die stomme man is so lank in Angola, hy kon nie ons adres onthou nie!  Maar die dame wat nou in ons vorige huisie bly, was seker uit haar vel van opgewondenheid om ‘n ruiker blomme te kry!   :mrgreen:

Verder het skattige, skattige Eben vanaand op Jukebox vir my ‘n boodskappie uitgesaai. (Blykbaar met Dellie gekonkel hieroor!)  Ai.  Ebie, ek waardeer dit vreeslik, ou ding, maar moes ek tot amper op die einde wag?!  Ou Kurt en ek sal maar nooit vrinne kan word nie!

My dogter het my sesuur wakkergemaak met ontbyt in die bed.  Sjoe.  ‘n Reuse omelet met baie toast en vrugteslaai.  Heerlik, maar brêkfis en ek was nooit nooit maatjies nie, en so vroeg in die oggend nog!  Ag, maar dit was dierbaar van die meisiekind.  Sy was bang ek word vroeg wakker en dan is haar planne in die wiele gery!

Die beste geskenk was ‘n foto.  My lief het, by ‘n gebrek aan regte blomme, my getroos met my eie blomme.  Die kudulelie wat so vieslik vertrap is, is mooi aan die herstel!  Kyk al die nuwe blaartjies!

Nogmaals dankie vir al die goeie wense…en Liefie, vergewe my?


0 Responses to “Dankie”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

