18
Sep
09

To put a man on a throne

24 September 2008

Hierdie is een van die stories wat ek wil hê vir die familie behoue moet bly.  Meer spesifiek, vir Pieter.  Eendag hoop ek hy wys sy nuwe vroutjie die inskrywing…   :mrgreen:

Soos baie reeds weet, het die kind my al my dae gegee met sy…eh…opelyf-ritueel.  Hy het volstrek geweier om dit in enigiets anders behalwe ‘n nappy te doen.  Hy het goed geweet wanneer dit ‘tyd ‘ is, en dan gehol dat ek sy doek aansit.  Die skoonmaakslag was ‘n prosedure op sy eie.  Meneer het met sy kop onder ‘n kussing gelê sodat hy niks kon hoor, sien of ruik nie, en Ma moes maar haar neus in die stinkende onderwêreld hou.  Solank hy die ervaring misloop…

My pogings om hom sover te kry om op die troon te sit, het hom heeltemal van die spoor af gebring.  Eers het ek, net voor ons teruggekom het SA toe, probeer.  Oi.  Vir drie dae was dit ‘n sukses.  Toe begin hy, as die groot nood toesak, soos ‘n hondjie buite sy ding doen.  Gewoonlik was dit net so voor 5 uur, huistoekom-tyd vir die manne, en ek het skoon grys hare ontwikkel om al die evidence op te tel voor daar enige toeskouers is.  Geen mooipraat of pakslae het gehelp nie, en toe gee ek maar weer in. Terug op die nappies, en die Diktator was gelukkig.

Terug in SA, moes hy kleuterskool toe.  My nerwe was aan’t flarde, want watter juffrou gaan vir ‘n amper 5 jarige kind ‘n doek aansit?  Toe gee ek dit weer ‘n go.  Grooooot Fout!  As dit sulke tyd is, hardloop hy weg en doen die ding in sy broek.  Dit het my briesend gehad.  En erg bekommerd.  So groot kind moet mos nou al baie gelukkig op die loo wees?  Om die skok van die kleuterskool te versag, gee ek hom sy sin…en weer ‘n pak (of twee of drie) Pampers.  Dat hy nie dom is nie, is verseker.  Daar word geknyp en geknyp, maar by die skool sal hy niks doen nie.  Dis eers as hy by die huis kom, dat hy skree vir sy blêrrie nappy en die sfinkterspiere ontspan.  En die skoonmaaksessie met sy kop onder ‘n kussing deurbring…

So drie weke gelede besluit ek:  genoeg is genoeg.  Om so groot kind se alie skoon te maak, is nie ‘n grap nie.  Daar is niks cute of dierbaar daaraan nie.  Ek gaan koop ‘n kindersitplekkie wat jy bo-op die toiletsitplek sit, en voila!  perfek vir klein boudjies.  Ek vertel hom mooi dat ons nou nie meer “nappy-poefers” is nie, maar “toilet-poefers”, en wag vir die pret om te begin.  Met die eerste benoude getrippel, gryp ek hom, trek sy broekie af, en plak hom op die toilet neer.  Aanvanklik het dit mooipraat gekos, maar toe hy sien daar gaan geen nappy tot sy redding kom nie, het hy maar ingegee.

Tot vandag toe.  Suksesverhaal.  Ja?  Ek weet nie.  Want nou verloop die prosedure sò:  ek moet langs hom sit, op die badrand.  Hy hang dan soos ‘n vlêrmuis koponderstebo oor my skoot terwyl hy sy neus toedruk.  En ek, ek moet sy ore toedruk.  Ek gee nie (nou) om nie.  Die holletjie skoonmaak agterna is baie makliker as in die nappy dae!


0 Responses to “To put a man on a throne”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

