18
Sep
09

Sulke goed breek my spoed

29 September 2008

Soms is die internet my grootste vyand.  Vir my, die blogger.  Hier kom ek terug van ‘n heerlike naweek, gewapen met foto’s en stories en kom sit en bespied wat in my wêreld gebeur het die afgelope 48 uur, en woeps, weg is die lus om enigiets te deel.

Hoe kan my grille en geite enigsins vergelyk met die verskrikking van ‘n 8 jarige dogtertjie wat deur twee leeus verskeur is? Hoe voel ‘n ma wat haar kind vir dood optel en op handdoeke gaan neerlê?  Dit voel onvanpas om te spog òf te kla oor my eie kinders.  Stilbly en dankbaarheid voel na beter opsies.

Twee opskrifte, ironies genoeg reg langs mekaar, in die Beeld:  die Christen Party beskryf die 4 352 aborsies in Mpumalanga die afgelope jaar,  as massamoord.  Ja, wil ek saamstem, maar die ander opskrif laat my weer dink: Baba met sak oor kop in sloot gekry.  Sou ‘n aborsie nie meer lyding vir die baba voorkom het nie?  En vir die ma?  Ek weet nie.  Ek wil nie eens begin bespiegel oor wat ‘beter’ sou gewees het nie.

Daar is te veel mense wat op hierdie oomblik swaarkry en seerkry.  Vandag wil ek ‘afvat’ en ophou nonsens praat.  Ek wil dink aan o.a die Waterkloof 4 se ouers.  Ek is self die ma van ‘n 18 jarige seun en kan net sê “there, but for the Grace of God…”  Wat doen ‘n ma as jou kind op 16 jaar iets stupid doen en sy hele lewe daarmee opneuk…?

Dankbaar stilbly.  Dìs wat ek vandag gaan doen.


0 Responses to “Sulke goed breek my spoed”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

