18
Sep
09

Op baie hete kole…

18 September 2008

Ek is veronderstel om vanaand in die ‘blue glass hotel’ op O. Tambo Lughawe te slaap.  Die soetkys is nog nie gepak nie.  Alles lê reg, maar ek wil regtig nie my luck push en nou al begin pak nie. Dis soos om die noodlot te tart:   ek (en Pieter) het nog nie visums nie.  Wel, dalk het ons, maar dit sal ons eers vanoggend uitvind.  Dis sulke tye dat ek voel ek kan die eerste, beste Angolees gryp en wurg tot hy blou word.  Die ambassade was voorverlede week gesluit a.g.v. hul verkiesing.  Verlede Woensdag het iemand van die ambassade die tydelike met die ewige verwissel, en is hulle weer gesluit.  Maandag het hulle oopgemaak, maar Woesnsdag was dit ‘n Angolese vakansiedag, en natuurlik het produktiwiteit weer in die slag gebly.  Dit neem 5 werksdae om ‘n visum te kry.  Maandag is die paspoorte ingestuur, minus Woensdag…dis touch and go op hierdie stadium.  Dis nog oukei as ek ‘n dag of twee moet wag, maar ek weet nie hoe vol die vlugte nou is nie.  So, julle het seker begrip vir die feit dat ek besig is om my hare een vir een uit te trek!

Afgesien daarvan, is ek en Pieter baie opgewonde.  Pieter het met slapenstyd gesê hy gaan slaap, en as hy wakkerword, wil hy in die vliegtuig klim.  Klaar.  Shame, hy weet nie daar lê nog 4 ure skool voor nie!  Sy skooltassie is nou sy reistas.  Vol plastiekbakkies met munte, en êrens, heelonder, lê 4 R100 note.  Mr Krabs van SpongeBob het hom nou ‘n groot liefde vir geld gegee!  Sy vrot ‘jellyfish net’ is so in die kant ingedruk.  Daar is nie ‘n manier hoe ek gaan naam weggooi met daai ding in volle view vir die publiek nie, so daar kom nog ‘n geveg van epidermiese proporsies.

Verder gaan ek (hopelik suksesvol) ‘n kudulelie insmokkel om die impalalelie wat reeds daarbo is, geselskap te hou.  Ek prakseer nog ‘n plan oor hoe om hom ongeskonde en onopgespoor deur doeane te kry.  En vir die eerste keer gaan ek Verimark se vacuum-sakke probeer.  Ek wil maar hou by een soetkys, en die sakke gaan help om plek te wen.  DIt gaan ‘n grap wees as ek om een of ander rede moet oopmaak en uitpak en daarna nie weet hoe om ‘n duvet, twee kussings en ‘n teddiebeer weer in die tas te kry nie nie….   :lol:

My Lief het laat weet dat my 5 kamerade nie kan wag om my weer te sien nie.  So dierbaar!  Hulle het lankal geskimp vir tydmasjientjies, en hierdie keer bring ek vir elkeen ‘n horlosie.  Niks fêncy nie, mind you, sommer Game se goedkoopste.  Elkeen kom darem in sy eie wit plastiekdosie!  En ek vat vir hulle ook ‘n proper, groot snoeiskêr.  Ongelooflik dat in die hele Luanda hulle nie een kon kry nie.

My arme Lief verjaar die 23ste, maar ek het nie vir hom ietsie gekry nie.  Hy sal maar met my tevrede moet wees…  :roll:

UPDATE:  Ons het visums!  Ons het visums!  Ons vlieg vandag…la-la-la…   :mrgreen:


0 Responses to “Op baie hete kole…”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

