18
Sep
09

Kreatiewe Juices – Tag

23 September 2008

Bottertjie het ons nou die dag getag met ‘n digi-scrapping projek.  Ek het my kop daaroor gebreek, want (a) ek is glad nie kreatief nie, (b) ek ken net die basics van my kompertjie en (c) goed soos Photoshop het ek nog net van gehoor.  Maar, ek was vasberade om hoofmeisie te wees, want die ander (Dellie, Zee, Adrie, Wipneus… ) het nog geen teken van aksie getoon nie! Hiehiehie…  Persoonlik dink ek dat Eben ook getag moes gewees het…

Die afgelope ruk het ek dus baie gaan lees oor digi-scrapping  en probeer kop en stert van Photoshop uitmaak.  Ek weet nou dat met scrapping moet mens “layering” dink, maar Photoshop bly nog grotendeels ‘n nasionale geheim.  Gelukkig het ek by Pickleberrypop ’n tutorial gekry wat met prentjies stap vir stap verduidelik hoe om te scrap met Photoshop.  En dit sluit ook ‘n baie basiese sample pack in wat mens saam met die tutorial kan gebruik.  Dis wat ek toe gebruik het vir my projekkie.  Wees gewaarsku.  Dis nie naastenby goed nie, maar dit was my heel eerste poging.  Die voorloper van nog groot dinge!  Jip, die gogga het gebyt, en noudat die druk van ‘n tag weg is, sal ek meer kreatief en avontuurlik (probeer) wees.

En dis wat ek gebruik het:

Country Kitchen Sample Pack created by Kate  found on www.pickleberrypop.com.

Program:  Adobe Photoshop CS2

*    *   *    *    *    *    *    *    *     *    *    *

Net vinnig nog iets.  Die internet-konneksie is bitter, bitter treurig en ek sukkel my gat af om comments te los, veral op blogs buite WordPress.  Ek beweeg wel soos ‘n slak van blog tot blog, maar my comments gaan maar min wees.  O ja, en as Jasper dalk in scrapping belangstel en hier lees!  Jasper, ek sukkel nou al baie lank om enige comments by jou te los.  Wat kan die probleem wees?


0 Responses to “Kreatiewe Juices – Tag”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

