18
Sep
09

…oeee…aaaaa…

30 September 2008

Small things amuse small minds…  Ek het dan sekerlik die kleinste breintjie…   :lol:

Is ek die enigste idjit wat nog nooit ‘n pynappel(plant) sien vrugte dra het nie?

Moederliefde!Moederliefde!

Ons het hierdie pynappeltjies by Kissama Nasionale Park se ‘lodge’ raakgeloop.  Eers moes ek tweekeer kyk, toe het my bek oopgeval en toe het ek ‘terms of endearment’  uitgeryg soos laas met Pieter se geboorte.  “Dierbare goedjies.”    “Te cute.”    “Izzit nie cute nie, Lief?”    ”Kyk hoe sweet lyk dit!”    “Ek kan dit nie glo nie!”  “Wag, ek moet nog ‘n foto neem…”

Dierrrrbaar...Dierrrrbaar…

Julle kan nie stry nie.  Dit is blêrrie cute, nê?!

Geen plek vir boet in die foto nie - net pynappeltjies!Geen plek vir boet in die foto nie – net pynappeltjies!

0 Responses to “…oeee…aaaaa…”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

