16
Sep
09

My Lief se kleur is groen

15 September 2008

Dis nou amper eenuur in die oggend, en as mens nie hierdie aand bytel nie, is dit nog vyf slapies voor ek weer my man sien!  Op die oomblik haal ek net asem en wag vir die dae om verby te gaan.  Nie veel kan my nou ontstel nie, want die lig aan die einde van die tonnel word groter en groter.  Selfs die feit dat ek my twee oudstes hier moet agter los, kan nie die opwinding demp nie.  In elk geval sien hulle uit na tyd sonder my. Of so word ek vertel.

Die verlange het nou haas te erg geword.  Dis ‘n fisiese pyn in my hart.  Ek mis my Lief se blou oë (al vertel hy my dis eintlik groen), sy breë hande vol eelte en  die rustigheid wat hy is.  Ek wil weer saam met hom my eerste oggendkoffie drink en deur die tuin gaan stap.  Die bakkie pak en die vreemde inneuk.  Rooiwyn drink en diep dinge gesels.  Saam lag vir Die Seuntjie se lawwighede.

Op ons eerste tog na Namibe, het ek ‘n plant uitgehaal  wat ek darem op die ou einde ‘n naam voor kon gee: cyphostemma uter.  Ongelukkig het hy nie ons nat somer oorleef nie, en ons is in April terug om nog een te gaan uithaal.  Hierdie keer het ek seker gemaak ek plant hom in genoeg sand en klippies sodat hy nie weer te lank met sy voetjies in die water staan nie.  Dit was ‘n kleinerige specimen, en hy het vir lank net gestaan en my laat wonder oor sy lus vir oorlewing.  Laasweek kry ek dié foto:

Hy het sy eerste groenigheid begin opstoot, en sy pensie lyk baie ronder as toe ek hom laat gesien het.  Vir my is daar simboliek in.  Na vier maande van skynbare onwilligheid, begin hy nou tekens van lewe toon.  Is dit omdat ek huistoe kom?


0 Responses to “My Lief se kleur is groen”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

