16
Sep
09

‘n Brief aan my Lief

7 September 2008

Lief,

Oor 13 slapies sien ek jou weer.  Ek sien so uit daarna, maar is ook bang aan die een kant.  Ons het belowe om niks of niemand ooit tussen ons te laat kom nie, maar nou het die ondenkbare wel gebeur.  Ek het toegelaat dat iemand anders vir hom ‘n plekkie in my hart kom oopskrop.  Dit beteken nie ek is nie meer lief vir jou nie.  Net dat ek nou meer het vir wie ek lief kan wees.

Hy is baie soos jy.  Snaaks, en sonder ‘n greintjie kwaad in hom.  Hy kan my grensloos irriteer, maar hy maak op daarvoor as hy my laat lag.  Hulle sê oë is vensters na die siel, en sy hemelsblou oë wys net goedheid en liefde.  Hy laat my hart warm klop.  Soggens as ek wakker word, neurie ek sy naam nog voor my eerste koppie koffie.

Bruce en Jeannie ken hom goed, en is net so geheg aan hom.  Pieter vrek absoluut oor hom.  Jy sien, hy het so gemaklik by hierdie familie ingepas.  Hy verstaan ons, en ons vir hom.  Lief, ek weet dis baie onortodoks, maar ek wil tog hê jy moet hom ontmoet.  Kom ek vertel jou bietjie van hom.

Hy is 102 mm hoog en weeg 28g. Hy is ‘n seespons en woon onder die see in ‘n pynappel in Bikini Bottom.  Hy werk in die Krusty Krap restaurant waar hy crappy patties braai.  Sy beste vriend is Patrick, die seester, ‘n dommerige skepsel.  Hy dink sy buurman en kollega, Squidward, is ook sy vriend, maar ongelukkig kan dié hom nie eintlik uitstaan nie.  Sy baas is mister Krabs, ‘n baie geldgierige ou. Hy hou van bubbles blaas en om jellievisse te vang en sy naam is SpongeBob SquarePants. Party sê hy’s gay, maar dis net ‘n pot nonsens!

Daar is twee goed van SpongeBob wat mens altyd bybly.

Een  sy ‘theme song’ wat erger as ‘Itsy bitsy spider’ nie uit mens se kop wil gaan nie,

en sy baie irriterende laggie wat jou teen die mure opdryf.

Soos jy kan sien, is hy nie perfek nie, maar ons is verskriklik lief vir hom.  Sal jy hom kan aanvaar as deel van die gesin??

SpongeBob en sy jellievis-netSpongeBob en sy jellievis-net

Bron: Wikipedia

NS.  Ek wou eers galbraak ook Vodacom se YeboYethu, maar het besef dit sal net ‘n gepoep teen donderweer wees.


0 Responses to “‘n Brief aan my Lief”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

