13
Sep
09

Die sirkus is hier!

1 Augustus 2008

Pietie is baie lief vir die Disney fliek, Dumbo, en gister slaat dit my skielik: The circus is in town!   Brian Boswell’s Circus se groot wit tent was opgeslaan op die oop stuk veld langs die munisipale kantore.  Van die pad af kan mens die twee olifante en wit perdjies sien.  Ek het vir ons drie ringside seats gekry.

O, die sirkus.  Ek vat my kinders net eenkeer sirkus toe.  Gister was dus die tweede keer in tien jaar wat ek my gemaklik gemaak het in die rooi plastiekstoele van die sirkus.  Dis eers as ek daar is, dat ek besef hoe deel van ons kultuur die Boswell Sirkus is.  Hy was daar voor televisie en malls, en dis ‘n wonder hy bestaan nog steeds.

Dis nog steeds ‘n stowwerige affêre.  DIe reuk van diere hang swaar in die lug.  Daar’s liggies en harde musiek.  ‘n Fluitjie wat blaas.  Clowns in silly klere en wit geverfde gesigte.  Van die vertonings slaan jou asem weg, ander is heel ordinêr.  Maar hoe geniet die kinders dit nie!  Bygesê, ek en Ouma het ook!  Dit was ‘n tyd om memories te maak.  Pieter het tydens pouse perdjies gery.  Ons het popcorn en Coke op ons skote gehad.  Toe ons daar weg is, het hy flikkerende brilletjies en ‘n flitsende ligstokkie gehad.  En vanoggend praat hy nog steeds oor die sirkus.  Met geluk kan hy eendag sy kroos ook Boswell Sirkus toe vat.

Ons kon nie foto’s neem nie, maar op hul website het ek tog foto’s van sommige van gister se helde gekry. Ondersteun tog die sirkus as hulle ‘n draai in julle geweste kom maak!

Vir ietsie meer oor Boswell Wilkie Sirkus (wat nie meer bestaan nie), lees hier.  Vir meer oor Brian Boswell Circus, hier.  En hier het Fred de Vries ‘n interessante stukkie geskryf oor Brian Boswell.


0 Responses to “Die sirkus is hier!”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

