12
Sep
09

Waar de hel is Biegblok??

23 Julie 2008

Ek is nou op my perdjie.  Biegblok is ge-delete.

Vir ‘n hele rukkie het Biegblok my vasgevang met gewone mense se verhale van hartseer en vreugde.  Sommige mense het bekender geklink as wat ek sou wou hê!  Maar meer as net ‘n plek om lekker sopstories te lees, was dit ‘n plek waar mense kon praat. Anoniem.  Praat oor goed wat so rou en intiem is, dat mens dit eerder NET anoniem sou wou doen.

En nou is Biegblok weg. Ek weet nie of die oorspronklike ’stigter’ die blog ge-delete het nie, (maar ek betwyfel dit) en of een of ander skurwejantjie was wat nie werk vir sy kloutjies gehad het nie.  In elk geval, dis hartseer.  Biegblok was oop vir almal en het niemand skade gedoen nie.

As ek slimmer was, het ek Biegblok weer op die been gebring.  Ongelukkig is my kop effe toe as dit kom by IT-dinge!  Miskien sal die een wie se breinkind dit was, hom weer soos ‘n Phoenix uit die as laat verrys???


0 Responses to “Waar de hel is Biegblok??”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

