12
Sep
09

Vandag: Geen mans, asseblief!

1 Julie 2008

My Sagmoedige Neelsie kom oor drie slapies.  Natuurlik is dit my hartsbegeerte dat alles reg en in orde is vir sy koms.  Dis makliker gesê as gedaan. Soos ek vanmiddag uitgevind het toe ek gaan shop het vir die regte bra.  Ek is skaam om te erken:  EK WEET NIE WAT MY BRA-SIZE IS NIE; EK HET NOG NOOIT GEWEET NIE!

Ek het nog altyd ‘n grootte in my kop gehad, en gelukkig het dit (in die verlede) altyd min of meer gepas.  Of ek het dit laat pas. Maar vandag wou daai kite nie meer vlieg nie.  Ek kon om die dood nie ‘n bra kry wat pas nie! Bygesê, ek het ‘n mental block as dit by ‘n sekere size kom, en jy vang my nie lewendig (of dood) in ‘n bra wat my ma sou dra nie. Op die ou einde het ek enetjie gevat. Hy pas nie regtig nie, maar alles kyk darem op en ek sal met hom kan saamlewe.

Vanaand het ek,  danksy Google,  op ‘n plek afgekom waar jy jou bates kan meet en hulle spoeg dan die regte grootte vir jou uit. Dit was nogal ‘n skok om te sien wat ‘hulle’ dink ek behoort te dra, maar more sal ek Woolies weer aandurf.  Dan sal ons sien hoe akkuraat die berekenings is! Ek gee nou nie meer om watter size ek is nie, Oprah het my finaal oortuig dat die regte bra ‘n noodsaaklikheid is.  Met swaartekrag wat so groot rol speel, het ek al die ondersteuning in die wêreld nodig…

Maar nou wonder ek. Is dit net ek, of tas van die ander dames ook so in die donker rond…?


0 Responses to “Vandag: Geen mans, asseblief!”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

