12
Sep
09

Liefde in die lug

3 Julie 2008

Teen more hierdie tyd het ek my geliefde al by die lughawe gaan optel.  Om te sê ek bars uit my nate van opgewondenheid, is ‘n understatement. Ek het hom twee maande laas gesien, en ek mis daai liewe man van my.  Ek het ‘n paar verrassinkies vir hom, maar ek kan nie sê wat dit is nie, want hy gaan heel waarskynlik my blog vanaand lees as hy homself by sy hotel ingeboek het.  Dis die ergste. Hy is vanaand al op South African soil, maar ek sien hom eers more!  Bitter gedagte!

Aangesien ek een van die outydste soort gasvrouens is, moet die huis vandag spiek en span wees. Daar wag ‘n berg strykwerk en die tuin kort ook nog bietjie werk.  Ek gaan seker vir die volgende twee weke aan die stillerige kant wees. Moet my tog nie heeltemal vergeet nie!  ‘Seblief?


0 Responses to “Liefde in die lug”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

