12
Sep
09

Groet-tyd

18 Julie 2008

More, more!

Ek is nog nie amptelik op my blog-pos nie; kon net nie help om vinnig in te loer nie.  My geliefde vlieg vanaand Johannesburg toe, more Angola toe.  Ek het dus die hele naweek om twee weke se blogs te lees.  Lekker!  Regtig iets om na uit te sien.  Die meeste van ons het seker al agtergekom hoe baie mens blogging mis as jy dit vir ‘n ruk nie kon doen nie!

Ek en my ou man moet weer gewoond raak aan die ‘expat-lewe’.  Drie kuiertjies ‘n jaar.  Gelukkig kan ek ook drie keer vir hom gaan kuier.  Nogtans bly dit ‘n lang, lang tyd om sonder jou ander helfte te wees.  Die ergste is die dae soos vandag.  Amper soos doodgaan.  Jy weet dit (die groet-slag) gaan/moet kom, maar jy kan dit net nie indink nie.  So onwerklik.

Die funny ding is, ek het geen begeerte om ooit weer Angola toe te gaan nie.  Dit was vir langer as twee jaar my huis gewees.  Ek weet nie hoe ek sal kan gaan kuier, en niks daar doen nie! Destyds het ek soos ‘n nuttelose ‘attachment’ gevoel, maar ek besef nou eers ek was regtig kaatjie van die baan.  Imagine. Net kuier by my ou huis!  Dit klink baie, baie vreemd.

Toe Sonneblom se man in Rusland was, het ek baie goeie raad vir haar gehad.  “Hou jouself besig, vrou”, het ek vir haar gesê.  “Doen goed waarvan JY hou.”  Hmm.  Makliker gesê as gedaan.  Hoe vat jy die seuntjie see toe, terwyl jy weet Pa sou vir hom vissies gevang het en dalk nog ‘n vleisie oor die kole ook gegooi het?  Alles is net soveel lekkerder as hy ook hier is.  ‘n Mooi sonsondergang of ‘n silwer volmaan is net nie heeltemal perfek as jou wederhelfte dit nie met jou kan deel nie.

Gedane sake het nie keer nie.  Dis soos ons lewe is.  Ons sal albei maar net die beste van ‘n slegte saak moet maak.  Ten minste weet ons dat ons na ‘n gesamentlike mikpunt toe werk.  Dis nie dat ek pessimisties is nie, maar ek het ‘n vrees dat ek en my man nie eendag saam, onder een dak, kan oud word nie.  As ek net daai versekering gehad het, sou ek dalk nou meer tevrede gewees het.  Al wat ek kan doen tot die tyd aanbreek, is hoop. Hopelik beskaam hoop my nie!

“Hope” is the thing with feathers-

That perches in the soul-

And sings the tune without the words-

And never stops – at all.

Emily Dickinson


0 Responses to “Groet-tyd”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

