11
Sep
09

tat24u?

16 Junie 2008

My oudste skimp af en toe dat hy graag ‘n tattoo wil hê.  Nou, kyk, ek dink ek is die mees slapgatste ma wat daar is, maar dààr trek ek ‘n streep. ‘n Baie dik streep.  Ek het ‘n kleintjie dood daaraan; dis die een ding wat ek nie kan verdra nie.

Moenie my verkeerd verstaan nie.  As ek iemand ontmoet wat ‘n tattoo het, sal ek hom/haar nie anders behandel as enige ander mens nie.  Dis nie die mens wat my afsit nie. Dis die liederlike merk op die lyf wat my afsit.  Tattoos is so kommin soos kaaskoek.

Dis my beskeie mening dat die meeste tattoos aangebring word in ‘n oomblik van totale waansin.  Bv. jy is doodverlief en besluit sommer op die ingewing van die oomblik (wanneer jy toevallig by ‘n tattoeerplek verbystap) dat jou geliefde se naam op jou arm moet pryk.  Net om dit twee maande later te berou.  Iemand wat ek ken, het na sy pa se dood (twee dae na sy pa se dood, om presies te wees) ‘n moerawiese swart kruis met sy pa se geboorte- en sterfdatums op sy rug laat aanbring.  Ek weet nie hoe hy vandag daaroor voel nie, maar ek sal bietjie awkward voel om kaal bolyf rond te loop met so iets op my rug.

En dan die elegante dolfyntjies waarvoor die dames so lief is.  Nog iemand wat ek ken, het ‘n pragtige klein dolfyn op haar plat, bruin magie laat verf.  Met haar swangerskap het hy in ‘n walvis verander, en nadat sy gekraam het, was dit ‘n jellievis.  En al kry sy haar lyfie eendag terug, daai dolfyn gaan seker vir altyd bietjie oversized wees.

‘n Vriend het ‘n  pragtige ‘thistle’ op sy bo-arm laat tattoeer.  Hy is nog jonk, en dit lyk regtig goed op sy gespierde arm.  Ek het egter al te veel ou mense met tattoos gesien om te dink dat dit vir altyd so mooi gaan lyk.  Ouderdom bring pap spiere en pap velle.  As mens hul tattoos mooi wil sien, moet jy eers die velle soos ‘n padkaart oopvou.  En hoe stupid lyk ‘n ou man met ‘n draak op sy rug of ‘n ou vrou met ‘n skoenlapper bokant haar een (pap) bors nie?

Dis wat ek teen tattoos het.  Dit akkordeer nie met ouderdom nie.  Vir ‘n paar jaar lyk dit goed op ‘n mooi, jong lyf, maar dertig jaar later is dit ‘n ander storie.  Dus, as ek dit enigsins kan verhelp, gaan my seun nie eendag ‘n tagtigjarige ou man wees met ‘n verrimpelde Nike-teken of iets dergeliks op sy arm nie. BEHALWE as hy I LOVE MY MOM op sy agterstewe wil aanbring,,,


0 Responses to “tat24u?”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

