11
Sep
09

Sypaadjie Shopping

19 Junie 2008

Donderdae is ons beurt vir die rubbish-lorrie.  Ons kompleks-ousie stoot van vroeg af al die vullisdromme by die hek uit.  Toe ek uitry om Pieter skool toe te vat, sien ek een ou met ‘n swart sak oor sy kop, besig om bietjie ’shopping’ te doen in die dromme. Dis ‘n grys, reënerige dag, maar dit sit hom nie af nie.

Nà die skool, ry ek na my ma toe om haar hond terug te besorg.  Toe ek by haar kompleks uitry, sien ek ‘n ou in ‘n heldergeel reënjas opgewonde rondspring.  In sy hande het hy ‘n swart plastiekperdjie met ‘n pers stert en maanhare.  Gered uit iemand se gemors.  Ek moes smile.  Ek wonder of ‘n dogtertjie in ‘n lekkende shack vanaand ‘n persentjie gaan kry?

Op pad terug na my huis, sien ek hulle oral vergader om die vullisdromme.  Geen haas nie, rustig, soos dit hoort as mens gaan shop.  Uitsoekerig. Kieskeurig.  Een ou het selfs ‘n Pick & Pay trollie om sy taak te vergemaklik.  Reeds halfvol plastieksakke en ‘n kwartbottel Coke.

Hierdie shoppers vir last day specials pla my nie.  Is dit nie ‘n manier van recycling nie? En as ek kyk na die skatte wat hulle daar uitgrawe, raak ek bietjie skaam oor al my gekla…


0 Responses to “Sypaadjie Shopping”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

