11
Sep
09

My Motto (vir nou)

20 Junie 2008

Wipneus het my getag om my motto te deel.  Ek doen dit graag!  Na alles wat die week gebeur het, is ek nie te liefie diefie op die oomblik nie.  Skuus, Dellie, volgende week sal ek meer positief wees!  Toevallig het Skoor my motto vir my gemail, sonder dat sy geweet het hoe nodig ek dit het! Hier’s hy:

Live your life in such a way

that when you feet hit the floor in the morning,

Satan shudders and says:

“Oh Sh&%t!! She’s awake!!”

Jip, ek’s ‘n brullende leeu, ‘n tierende viswyf. Ek wil gatskop, strotte toedruk, oë uitpluk, harte uitruk en koppe inbash.  En die een wat vanoggend my kardeur ‘versier’ het met vier dik strepe, kan sy sterre dank dat ek nie my hande op hom kon lê nie…

Wonderlike naweek vir julle! En ja, ek bedoel dit!


0 Responses to “My Motto (vir nou)”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

