31
Aug
09

Gesellinne by die trop

17 Mar 2008 10:00

Ek is vandag sommer omge-ellie.  Erg.  As ek mooi gaan sit en dink, kan dit dalkies die koms van die maandelikse runderpes wees wat my so laat voel.  Nietemin, vir ‘n rukkie is dit ‘n ding wat krap en die naweek en toe vandag weer net vir my te erg geword het.  Niks wat ek daaraan kan doen nie. Dis ‘n geval van byt op jou tande en sluk en verdra.

En oukei, noem my ‘n rassis. Vandag gee ek regtig nie om nie.

‘n Paar mans – swart èn wit – het nou in die ‘gewoonte’ verval om ‘vriendinne’ van die village in die kompleks te onthaal.  Saterdag het hier ses of sewe van hierdie ‘vriendinne’ opgedaag.  Almal met reguit haartjies en mooi lyfies wat hulle skaars toemaak met kort kleertjies oor die eina bikini’s.  En hulle het te heerlik baljaar in die swembad.  Later het een van die ousies wat hier werk se dogtertjie kom saamswem.  M. a. w., mammie kuier ook êrens in die kompleks rond.  Gister dieselfde storie.

Dis veronderstel om ‘n ’secure complex’ te wees. Nou is dit mode dat elke Jan Rap en sy mater hier inkom.  So is daar bv ‘n seun van so 17 jr wat glo ‘n casual in die fabriek is.  Bedel alewig koeldrank of bier.  Dié knaap kom nou roetine hier ingestap met sy swembroek asof dit die munisipale swembad is.  Hoe kom hy verby die sekuriteitswagte?  Of kom hy op spesiale vergunning van een van die mans? Niemand weet nie, en niemand gee om nie.

Vanoggend doen ek my rondte in die tuin.  Sowaar as vet, daar sit twee vreemde madams voor ‘n meneer se huis, voete in die bloomin’ blombedding.  Gee my ook net vuil kyke, groet nie.  En hul babatjie hardloop die hele wêreld vol.  Ag nee, damn, dis een ding om kuiergaste te hê, dis ‘n ander ding as hulle by jou kom plak.

My bediende laat my ook nie beter voel nie.  Toe sy vanoggend, weereens laat, hier aankom, is haar heel eerste prioriteit om haar eie klere gewas te kry.  Met my waspoeier.  Haar goedjies hang die draad vol, en myne moet wag om droog te word.  Weereens moes ek die beddens wegskuif sodat sy vir ‘n slag daar kan skoonmaak.  Wanneer gaan sy eendag besef dat sy ook maar af en toe uit eie vrye wil onder die beddens kan skoonmaak?  Ek kry van haar ‘hair extension’ in my rotstuin.  Ek onthou ek het dit verlede week op die vloer sien lê. M.a.w. sy het dit uitgevee op my rotstuin uit. Soos ek haar ook male sonder tal gesê het om nie te doen nie.

Die Angolese is die mees arrogantste lot wat ek in my lewe teëgekom het.  Krepeer van ellende, maar die wil om te werk ontbreek erg.  En om te dink hulle is as slawe Amerika toe gestuur!  Wil nie eens dink watse tipe slawe hulle was nie!  Die Angolese vrouens het oor die algemeen mooi lyfies en gesiggies, maar dit lyk of hulle net een ding op die brein het: buitelandse mans met hope dollars.  Of altans, so dink hulle.

Mens kan hulle egter nie kwalik neem dat hulle hul kanse benut nie.  As die patetiese klomp mans so ‘hard-up’ is vir ‘n gewriemel tussen die lakens, hoe kan die ‘dames’ so meevallertjie nie met albei hande vasgryp nie?  Ek wil nie eens dink hoe dit gaan wees as die kinders weer kom kuier n ie.  As hulle tussen ‘n klomp orige mans en wulpse swart meisies in die swembad moet klim, kry ek ‘n hartaanval.

Ek is gelukkig nie die enigste een wat so voel nie.  Dit grief van die ander mans ook, maar niemand het die moed om iets te sê nie.  Bang dit ontaard weer in ‘n rasse-geding.  Al wat ek weet, is dat ek nou baie na aan my limit gekom het.  Voorheen was dit ‘n subtiele gekuier in die huise, nou word die kompleks behoorlik beset. Een meisie is nie meer genoeg nie, dit moet nou ‘n trop wees.  Ek moet hard op my tande byt. Fokken Flippen hard



