29
Aug
09

Vinnige Update

Feb 6, 2008 7:37 AM
copy-of-dscf0435.jpg

As hierdie ou staatmaker ‘n perd was, het ek hom vandag suikerklontjies gegee! Ou Fortyfour het ons deur 2000 km gebring, en nooit in die steek gelaat nie. Selfs wanneer ek gedink het dis nóú tickets met ons, het hy net moedig aangegaan en rustig voortgedreun. Ek raak gewoonlik nie sentimenteel oor karre nie, maar hierdie wa verdien ‘n medalje!

Ons het gisteraand laat by die huis gekom. Ek is nie spyt ons het die tog onderneem nie, maar ek gaan dit wraggies nóóit weer herhaal nie. As ek verlede week geweet het wat ek nou weet, sou ek seker nie gegaan het nie, maar dan sou ek nie beleef het wat ek beleef het nie.  Dit was ‘n naweek vol hoogtepunte, maar daar was  ’n paar scary, scary oomblikke ook…

Ek moet vandag afpak – ons het net ons klere gegryp en gaan bad en slaap – en Fortyfour die was van sy lewe gee. Vandag, so is dit gerëël, moet die nuwe tuiniers ook begin. Ek sal later by die blogs inloer – en ja, Vokkie, ek gaan begin dink aan die dinge wat my afpiepie – en behoorlik verslag doen van die naweek.  Ek het so baie om te wys en te vertel, ek weet nie wáár om te begin nie!



